«… Так, я книгар
Не лікар, не аптекар,
Не інженер, не вчитель,
не банкір…
Я – більше: я книгар!
Бібліотекар!
Потрібен я – всьому наперекір».
Бібліотека – храм добра і знань, до якого приходять ледь навчившись читати. А працівники бібліотек, які обслуговують дітей, докладають багато зусиль, уміння, винахідливості, щоб для маленьких читачів бібліотека стала казковою домівкою.
Так сталось, що на перехресті доль поєднались дві давні професії – вчитель і бібліотекар. Обидві покликані дібрати ключик до кожного дитячого серця і бути поводирем у храмі людського духу. Адже, дитячий талант як квітка, розцвітає там, де її леліють, оберігають, де про неї турбуються і підтримують. Дитина через книгу пізнає світ, реалізовує свої творчі потреби, естетичні та літературні уподобання. Адже, дитяча література живить розум, уяву дитини, відкриває їй нові світи та є могутнім засобом особистого духовного розвитку. Сучасні бібліотекарі намагаються підтримувати дружелюбну атмосферу для читачів, оновлювати дизайн, інтер’єр бібліотек, комп’ютеризовувати інформаційне забезпечення користувачів, співпрацювати з читачами-дітьми, проявляючи щиру увагу до їхніх запитів та уподобань. Зусилля бібліотекарів спрямовані на те, щоб маленький читач відвідував бібліотеку не тільки як місце обміну книжок, а як храм знань і мудрих думок, а читання стало б для нього творчим процесом.
Формування позитивного іміджу бібліотеки, бібліотекаря – є сьогодні актуальним як ніколи. Адже, конкуренція на інформаційному полі, наданні послуг через використання Інтернет, електронних бібліотек, інноваційних джерел інформації невпинно зростає.
А дитячі спогади про бібліотеку є суттєвим мотивом та вірним орієнтиром для багатьох колег бібліотекарів у щоденній копіткій роботі зі створення атмосфери привабливості, цікавості, дива для своїх юних користувачів.
Саме бібліотекарі, вчителі, батьки, вихователі добре розуміють, що без розвитку дитячого читання жодної економічної, соціальної, правової та іншої важливої проблеми вирішити неможливо.
Тому, найважливішим елементом розвитку бібліотек є організація пізнавальної діяльності дітей, інтенсивне забезпечення їх візуальними засобами культури, виховання культури читання. Важливим є виховання уміння систематично користуватися книгою, іншими джерелами інформації і, звичайно, творча співпраця бібліотекарів з вчителями, батьками, вихователями, партнерами, громадськими організаціями, творчими спілками.
Комментариев нет:
Отправить комментарий